września 08, 2020

Tag Szamana

Hej Kochani,

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak super prezentuje się tekturka łapacza snów
 na moim szamańskim tagu. Tym razem zależało mi na troszkę mrocznym, a zatem i ciemnym stylu. Wspomnianą tekturkę ozdobiłam pudrem do embossingu w kolorze czarnym i niebieskim, pomalowałam również w niektórych miejscach zieloną, metaliczną farbą akrylową. Do kompozycji i tła użyłam papierów 13 @rts z kolekcji Until Dawn



Jeszcze biały, czarny i złoty splash


I oczywiście moja ulubiona wstążka


Kilka czarnych dżetów:)


Odpowiedni napis


Jak Wam się podoba efekt końcowy?:)

Użyłam:



Pozdrawiam,
Marta



1 komentarz:

  1. WOW jaki zaczarowany tag!😊
    Tyle pracy, dodatków, ale wygląda Extra 😊👍
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger