września 09, 2020

Edukacyjna środa - shaker box

Witajcie Kochani :)

W ramach kolejnej edukacyjnej środy, pokażę Wam jak łatwo i szybko
wykonać shaker box z wykorzystaniem kociołkowych tekturek, które świetnie
 się do tego nadają:) Do stworzenia shakera wykorzystałam piękną serwetkę
ramkę  Uadżet  oraz napis Miłość .
Do dzieła więc :)
Będzie potrzebna nam tekturka w kształcie ramki, taśma piankowa, kawałek folii do 
shakerów, papier ozdobny, cekiny, mikrokulki i ewentualnie brokat. To już zależy od 
Waszej wyobraźni, gustu i oczywiście zapotrzebowania :)
Ja dodatkowo obie tekturki dodatkowo zembosowałam na różne 
kolory, tak aby ładniej się prezentowały na czekoladowniku.
Teraz z folii do shakerów wycinamy kształt naszej ramki. U mnie to będzie to
koło ale oczywiście to wszystko zależy od tego, jaki kształt posiada Wasza ramka.
Wyciętą, okrągłą szybkę przyklejamy delikatnie po lewej stronie do naszej ramki ,
pamiętając aby nie dawać za dużo kleju, który mógłby nam ją zabrudzić.
Kiedy szybka nam się przyklei, po tej samej stronie oklejamy naszą ramkę
taśmą piankową dwustronną, pamiętając aby zrobić to na tyle ściśle aby nam
się nie zrobiły szparki, przez które  mikrokulki czy brokat nam się wysypią.
Po oklejeniu rameczki wsypujemy nasze przygotowane dodatki.
Ja użyłam cekinów w różnych kształtach oraz oczywiście mikrokulek.
Zrywamy zabezpieczenie z pianek i delikatnie przyklejamy papier ozdobny.
Nasz shaker bo jest gotowy :)
Chwilka pracy i piękna ozdoba do kartek czy czekoladowników gotowa.

Mam nadzieję, że ten mini kurs przypadł do gustu :)
Życzę Wam powodzenia w tworzeniu swoich pięknych shaker boxów.

Kasia

W pracy wykorzystałam :


https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Uadzet/448

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Milosc/171

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Czekoladownik-bialy/928

2 komentarze:

  1. Czekoladownik jest przepiękny, dostać czekoladę w takim cacku to podwójna słodycz 🥰
    Śliczne radosne papiery i mega kwiaty, całość baaardzo mi się podoba:))))
    Dziękuję za fajny czytelny kursik!
    Pozdrawiam 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam😘🌹

      Usuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger