września 07, 2020

Step by step - Szkatułka wspomnień

 

Cześć!

Zbieraliście w dzieciństwie pamiątki z różnych miejsc, które zwiedziliście? Ja do tej pory mam żyłkę poszukiwacza najfajniejszych gadżetów. Tylko gdzie je później składać…. Wpadłam na pomysł, żeby pokazać Wam jak stworzyć zrecyklingowane pudełko wspomnień na kamyczki, muszelki, bilety wstępu z morskiej przygody.



Do tego projektu użyłam:



Pudełko po czekoladkach ( nie będzie lokowania produktu), połówka dużego jajka niespodzianki

Papier i grafika latarni morskiej UHK Gallery

Muszelki, odlew kotwicy, złomki: ster i łańcuch, siatka po owocach

Tekturki Magicznego Kociołka: Łódka 3D i Morskie stwory

Mediowo:

Gesso czarne

Pastę 3D złotą brokatową

Złoty wosk

Pasta strukturalna piaskowa

Mgiełki złota i czarna

Heavy Body Gel do klejenia elementów

Złota farba akrylowa

Maska

Tak na prawdę projekt jest dość prosty. Najwięcej czasu pochłonęła zabawa z mediami.

Na początku przycięłam papier i okleiłam pudełko z czekoladek.

 


Wieczko pomalowałam czarnym gessem 2 razy a po wyschnięciu przeciągnęłam wzór z maski złota pastą 3D.



Wszystkie elementy drobne pomalowałam z dwóch stron czarnym gessem a jak wyschły potraktowałam je złotym woskiem. Jak już pewnie zauważyliście kocham połączenie czerni i złoto. Statek 3D dla kontrastu cały pomalowałam złotą farbą akrylową i też posmarowałam woskiem.




Następnie poszalałam z połówką jajka z Kinder niespodzianki: najpierw czarne gesso, potem pasta piaskowa a po przeschnięciu mgiełki: czarna i rdzawa. I tak powstała skała dla mojej latarni.



Kolejnym krokiem było już układanie poszczególnych elementów, czy najfajniejsza część.

 




Moje pudełeczko wygląda tak:

 


 

A Ty stworzysz swoje pudełko wspomnień? Jeżeli zainspirowałam Cię do działania- podziel się efektami pracy :)

 

Użyte tekturki:

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Lodka-/1135

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Morskie-stwory/317




Pozdrawiam


Barbara

Czary-mary Barbary

2 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger