lipca 20, 2020

Listownik


Cześć!
W sowim pierwszy wpisie, chcę Ci pokazać jak przy użyciu tekturek i kilku mediów ozdobić listownik. 


Przygotowujemy tekturki, które przykleimy na przód naszego listownika, Należy zwrócić uwagę, aby nie wystawały zbytnio ponad przód. Listownik malujemy białym gesso.



Na folii do shakerów odrysuj kształt tekturki. Ja zaznaczyłam w przerwach nad kołem kropeczkami i wycięłam.


Sklejamy ze sobą tekturki, a między nimi folię. Przed sklejeniem możesz pomalować tą dolną bazę tekturki, ja jednak zostawiłam ją w sowim naturalnym kolorze, aby obie się nie zlewały.


Tekturki możesz pokolorować embossingiem, ja często używam Squirtsów. 


Listownik pomaluj farbą akrylową.


Następnie nanieś wzór pasta strukturalną poprzez szablon.



Odstaw do wyschnięcia


W tym czasie, wytnij jakiś element dekoracyjny, który będzie w centralnym punkcie w shakerze.


Przyklej go na listownik, do shakera nasyp brokatu lub mikrokulek. Na wierz tekturki przyklej kawałki taśmy i dodatkowo nanieś klej. Pamiętaj, aby kawałki taśmy dokładnie do siebie przylegały.


Przyklej shaker na przód listownika, a wzorki na nim pomaluj np woskiem.


Pamiętaj o rantach i kącikach, stworzy to fajny efekt cieniowania.  
Jeszcze ozdobne dżety i gotowe


A tutaj efekt końcowy



Użyłam:





Mam nadzieję, że kursik się Ci spodobał :)
Pozdrawiam,
Marta


4 komentarze:

  1. PRZEPIĘKNIE OZDOBIONY LISTOWNIK:-)UWIELBIAM NIEBIESKI ,A TEKTURKI BARDZO FAJNIE JESZCZE GO OZDOBIŁY DODATKOWO...BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny listownik, dziękuję za kurs, bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace. Wspaniały listownik

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Te kolory! I z nudnego listownika stało się arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger