lipca 19, 2020

Morski expoding box

Witajcie Kochani :)

Jest mi bardzo miło gościć na blogu Magicznego Kociołka po raz pierwszy.
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was morski explodnig box,
do którego stworzenia wykorzystałam m.in. box od Rapakivi, papiery Uhk Gallery
 oraz oczywiście całą masę naszych pięknych, kociołkowych tekturek.
Górę boxa ozdobiłam pięknym stateczkiem 3D, który można szybko i bez trudu złożyć.
Napis na pudełku powstał z alfabetu, który jest nowością w kociołkowym sklepie.
Na ściankach boxa znalazły się  elementy wycinane oraz tektureki z serii zielarskiej, 
które według mnie są naprawdę uniwersalne i nadają się do wielu projektów:)

W środku boxa umieściłam pięknego, geometrycznego wieloryba.
W kociołkowym sklepie znajdziecie całą masę niezwykłych geometrycznych
stworzeń, które świetnie prezentują się na kartkach, w boxach i mediowych projektach.


W pracy wykorzystałam:

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Lodka-/1135

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Geometryczny-wieloryb/880

https://sklep.magicznykociolek.pl/pl/p/Ziele-energii/1249




Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja Wam się spodobała.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego dnia. :)

Kasia

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe wykonanie, nie można oderwać oczu od tego cudeńka 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa i pozdrawiam ciepło :) :*

      Usuń
  2. Jestem zachwycona i nie mogę się napatrzeć na tą cudną pracę:)
    Bajeczne kolory,mnóstwo dodatków,ogrom pracy i niebywały zmysł artystyczny...no po prostu Morskie Mistrzostwo Świata!<3
    Pozdrawiam słonecznie Kasiu i gratuluję debiutu z najwyższej półki :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle wspaniałych słów , pod adresem boxa :) :*
      Serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
  3. fantastyczny box,cudowna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny box i super pomysł aby tego statku nie pakować do środka, tylko umieścić go na wieczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny! Bardzo mi się podoba: jest bogato i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger