lipca 21, 2020

Tag mixmediowy-Vintage

                  Witajcie kochani    :-)      

              
Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Magicznego Kociołka po raz pierwszy.Moją pierwszą inspiracją w ramach DT w Magicznym kociołku jest Tag w stylu Vintage ,który uwielbiam.Bazę taga  wycięłam z papieru "Galerii papieru"  okleiłam go papierem Craft o clock z kolekcji Karoliny Bukowskiej.Głównym elementem w mojej pracy jest ramka hdf od Agaterii i tekturki kociołka"Tajemne ziele".Do zmediowania ramki i tekturek użyłam fluidów DecoArt ,pastę teksturową Sand paste,oraz pudru do embossingu Distress,dzięki temu uzyskałam efekt rdzy i patyny.

          








Życzę Wam kochani twórczych dni i mam nadzieję,że moja pierwsza inspiracja  przypadnie Wam do gustu.Zapraszam Was do sklepu ,tam znajdziecie wiele pięknych tekturek na każdą okazję.

Lidia ;-)





4 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger