czerwca 07, 2020

DZIECIĘCO Z KOLOROWANĄ TEKTURKĄ

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
szybki kursik na dziecięcą kartkę
z kolorowanymi tekturkami:).


POTRZEBUJEMY:
tekturkę serwetka EKHI 2 
farby akwarelowe
kredki akwarelowe
tusze Distress
białą bazę kartki 11,5x11,5cm
papiery do scrapbookingu


KROK 1
Na samym początku tekturkę serwetka EKHI 2 
potuszowałam tuszami Distress -
w tym miejscu pragnę zwrócić uwagę,
że tekturki Magicznego Kociołka
dostępne są w 3 rozmiarach:)!
Wy sami decydujecie jaką wielkość
chcecie zamówić:).


Natomiast tekturkę MAŁA AMATORKA FOTOGRAFII
pokolorowałam farbkami wodnymi:).


KROK 2
Następnie podocinałam panele kartki - u mnie 2 kwadraty nierównej wielkości,
i powycinałam gotowe elementy z papierów scrapbookingowych:).
Po przygotowaniu tego wzięłam się za najprzyjemniejsze - 
układanie kompozycji:).


Tak prezentuje się gotowa kartka:).









produkty Magiczny Kociołek:


Mam nadzięję,
że mini-kursik podobał Wam się,
miłego popołudnia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger