czerwca 08, 2020

Step by step - Praca ze ścinkami papieru

Witam Was bardzo serdecznie,
dziś przychodzę do Was,
by podzielić się jednym z wielu moich sposobów na ścinki papieru.
Między innymi pokażę Wam jak wykonać taką oto kartkę.


Zapewne wielu z Was podczas tworzenia,
zostają skrawki papieru scrapowego ale nie tylko.
Ja moje ścinki papierów scrapowych przechowuję w dużym pudełku,
z którego sukcesywnie wykorzystuję je do różnych projektów,
zobaczcie sami jaka ilość już się u mnie uzbierała.


Z mojego pudła papierów wybrałam sobie
kilka kolorystycznie pasujących do siebie papierów.
Przygotowałam również tekturki
z Magicznego Kociołka.


Następnie przygotowałam sobie bazę  z papieru scrapowego
o rozmiarze 13,2 x 13,2 cm
(ponieważ moja biała baza kartki ma wymiary 13.5 x 13,5).


Następnie papiery które wybrałam z mojego pudełka
przycięłam na szerokość 13 cm,
a następnie potargałam i postarzyłam na brzegach, tak by powstały takie oto paski.


W kolejnym etapie przykleiłam moje paski klejem
(może być Magic, lub inny jaki macie do papieru)
 na przemiennie tak by stanowiły całość, co jakiś czas wkleiłam również paski tiulu.


Gdy skończyłam przyklejać paski, wówczas moją bazę z paskami przykleiłam na
bazę kartki i wycięłam sobie z dwóch kolorów kółka.
Jedno tak by tekturka serwetki zmieściła się w środku,
a drugie małe do środka na tyle małe by nie zastawić całej, również tej samej tekturki.
Przymierzyłam wszystko razem z tekturkami  i sprawdziłam czy wszystko pasuje,
a następnie przykleiłam na dystansach tekturki i kółka, jak to pokazałam poniżej.


Jeszcze tylko napis "Gratulacje" i kilka kryształków samoprzylepnych
w kolorze niebiesko- złotym i gotowe.

Sami zobaczcie jaki efekt wyszedł, korzystając ze skrawków papierów.




A więc kochani jak widzicie w prosty sposób można wykonać prostą kartkę ze skrawków,
zapraszam abyście podzielili się Waszymi sposobami na wykorzystanie skrawków papieru.
Jestem bardzo ciekawa Waszych sposobów na skrawki. :)

W mojej pracy wykorzystałam tekturki:



Pozdrawiam Was serdecznie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger