czerwca 16, 2020

Step by step- kartka w pudełku z okazji Komunii Świętej

Cześć!


Przygotowałam dzisiaj dla Was kurs na kartkę komunijną dla chłopca w pudełku.

Użyte materiały:
Pudełko na kartkę 16,5x16,5 cm
Baza kartki 15x15 cm
1 arkusz 30x30 Blossom Blue Scrap and me, wianek  i liście z elementów papieru Celebrations
1 arkusz białego papieru 250g
Tekturki Magicznego Kociołka: Narthus 2 IHS, Winogrono, Artemida z ramką, Kielich biblia i świece
Serwetkę z wykrojnika
Foamiran irański biały
Koronka
Tusz i puder do embossingu (Ranger złoty)
Niebieski tusz + gąbeczka do tuszowania
Beermata do dystansowania
Gilotyna
Nagrzewnica
Żelazko
Nożyczki
Klej
Pęseta
Mata do formowania kwiatów






Pudełko
Po złożeniu pudełka wycięłam z arkusza 01 papieru Blossom Blue kwadrat 16x16 i nakleiłam go na przykrywkę. Następnie tekturkę Narthus 2 IHS zembosowałam na moje ulubione złoto i nakleiłam na wycięty wianuszek kwiatowy z arkusza do wycinania Celebrations. Z tyłu nakleiłam beermatę  do zdystansowania i nakleiłam na wierzch pudełka.





Serwetkę przetargałam na pół i każdą z połówek nakleiłam w rogach pod wianek, a następnie na nie tekturki z winogronami. Tak ozdobione pudełko doskonale sprawdza w wysyłkach, bo jest efektowne a nic nie naruszy się w transporcie.




Kartka
 Z tego, co pozostało z arkusza 01 papieru Bloosom wycięłam dwa kwadraty o wymiarach 14,8x14,8 cm oraz 11,5x11,5 cm a z białego papieru kwadrat 12x12 cm. Największy nakleiłam na bazę, a później na biały kwadrat ten najmniejszy z papieru scrapowego- ten zestaw zdystansowałam beermatą i przykleiłam do bazy. Zanim połączyłam elementy tekturki Artemidy to jej górną część zembosowałam na złoto po czym je złączyłam. Do niego idealnie pasowała mi tekturka Kielich biblia i  świece.




 Kolejnym krokiem było przygotowanie kwiatów. Wycięte płatki z wykrojnika Rosy owl    najpierw potuszowałam na niebiesko, następnie przygrzałam na żelazku. Każdy z kwiatków ma dwie warstwy- połączyłam je i zamontowałam pręciki. Gotowe kwiaty i małego niebieskiego sweethearta  przykleiłam do kartki i ozdobiłam kokardką z koronki i listkami  z arkusza Celebration. 





Na sam koniec dobrałam  napisy adekwatne do uroczystości i dokleiłam do pudełka i kartki.


A oto efekt końcowy :)






Mam nadzieję, że przydadzą się Wam moje wskazówki.

Pozdrawiam 




Basia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger