września 14, 2020

Step by step- Dekor w stylu steampunk

 Hej :)


Dzisiaj w ramach cyklu Step by step,
przygotowałam dla Was dekor w stylu steampunkowym.
Przyznam, że była to dla mnie niezła zabawa, bo jest to moja pierwsza tego typu praca:)

Do wykonania będziecie potrzebować:

- dowolnej bazy ze sklejki (ja wykorzystałam prostokątną bazę z ramką z Fabryki Weny)
- czarne gesso (opcjonajlnie dodatkowo może być brązowa farba akrylowa)
- woski
- tekturka tło Hyperborea
- tekturka Mechaniczna Pompa
- metalowe dodatki
- papiery Stamperia "Sea World"
- klej
- pędzel
- biała farba akrylowa lub białe gesso
- kawałek sznurka jutowego
- mini buteleczki 
- nożyczki 
- brązowy tusz (do postarzenia tekturki i papieru)





1. Najpierw pomalowałam bazę ze sklejki, tło tekturkowe, które przecięłam i potuszowałam tekturkę




2. Następnie potargałam papier, przyklejając do bazy, a na papier przykleiłam tło tekturkowe



3. Kolejnym krokiem było wycięcie z arkusza prostokątnego taga,
na którym umieściłam tekturkę, dystansując ją, aby praca była bardziej przestrzenna



4. Następnie zaczęłam tworzyć resztę kompozycji, przyklejając kolejne elementy.
Czasem w trakcie pracy wpada mi coś w ręce, czego nie planowałam użyć i tym razem też tak było :)








5. Ostatnim etapem było wykończenie całości woskami
oraz pochlapanie całej pracy białym gesso (które delikatnie rozwodniłam). 

Jestem ciekawa czy praca się Wam spodoba :)








Wykorzystałam te tekurki:



Pozdrawiam, Anett :)













1 komentarz:

  1. mój ulubiony styl! aż niewiarygodne, że to pierwsza Twoja praca w tym stylu. Wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger