sierpnia 29, 2020

Urodzinowy tag

 Witajcie Kochani :)
Przychodzę dzisiaj do Was z urodzinowym tagiem. 
Miałam zrobić coś bardziej wymagającego na inspirację, ale potrzymam Was jeszcze w szczypcie ciekawości do kolejnej inspiracji. 
A tym czasem tak się prezentuję mój tag, gdzie użyłam 3 tekturek Magicznego Kociołka, które idealnie oddały klimat całości taga wraz z papierami Agi Baraniak z kolekcji "The Versailles"- First meeting i z Galerii Papieru "Longing". 
Jako bazy  użyłam beeramty, z której wycięłam kształt taga :).
  
Znajdziecie też na tagu pastę Cadence- Relief  Past Blue, którą położyłam przez szablon.
Delikatnie połyskuję na niebiesko, ale zdjęcie tego nie oddają.

 Dodałam do ramki kwiatki w 3 odcieniach, pomarańczu, bieli i zieleni dodałam do kwiatków listki z
                                       mintaya, które ładnie się wkomponowały z kwiatami.

Ramkę w kwiaty podzieliłam na pół i ułożyłam po przeciwnych stronach na tagu.

Na środku drugiej podwójnej ramki przykleiłam napis, który podparłam cienkimi paskami z beeramty, aby oddał  delikatny efekt 3d.

 Kończąc swojego taga dodałam chlapania, z którymi ostatnio nie umiem się rozstać :).

W mojej pracy użyłam:




Jestem ciekawa jak Wam podoba się ta inspiracja?
Dziękuję, że jesteście <3.
Pozdrawiam Was cieplutko :).

Sandii
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger