sierpnia 31, 2020

Tutorial - morska zakładka do książki

Witajcie!

Dzisiaj chcę Wam pokazać jak w łatwy sposób wykonać ciekawą, morską zakładkę do książki. 
Należy przygotować sobie kilka tekturek, ja użyłam ośmiornicy i ramki 3d. Do pomalowania możesz użyć pudru do embossingu, farb, mgiełek.


Na pieprze wizytówkowym odrysowałam kształt zakładki i wycięłam-skleiłam 3 arkusze papieru.


Ramkę ozdobiłam pudrem do embossingu w niebieskim kolorze.


Ośmiornica otrzymała "ubranko" z różowego pudru, pocieniowałam ją potem czerwoną mgeiłką.


Natomiast ramkę ciemnym turkusem.


Można to też zrobić woskami


Na bazę zakładki nałożyłam szablon i po wyschnięciu pastry strukturalnek pomalowałam ją mgiełką.


Nim ramkę i ośmiornicę przykleiłam do bazy zakładki, podłożyłam wycięty kawałek siatki.


Doszyłam chwost, przykleiłam dżety i muszelki


Jeszcze trochę cieniowania woskami i kropeczki na ramce farbą akrylową. Całość pochlapałam granatowym i białym splashem.


A tak wygląda efekt końcowy:





Użyłam:





Jak Wam się podoba? :)
Pozdrawiam,
Marta







4 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger