sierpnia 12, 2020

Kolorowanie tekturek

Witam Was bardzo serdecznie.

Dzisiaj przychodzę do Was z małą dawką wiedzy.

Zastanawialiście się jak i czym można pokolorować tekturki?

Jeśli tak to dzisiaj chciałam Wam odpowiedzieć na to pytanie.

A więc można wszystkim co mamy pod ręką.

Pokażę Wam dzisiaj kilka moich propozycji, na które wybrałam: 

farby akrylowe, tusz złoty, Gesso białe, pudry i tusz do embossingu i wodne mazaki. 

Jako pierwszy zestaw wybrałam mazaki wodne. 

Ja użyłam do tego mazaki Clean Color od Kuratake i pokolorowałam tekturki używając

 najpierw jasnych kolorów, a potem coraz ciemniejszych, 

na koniec pochlapałam je odrobinę rozwodnionym białym gesso.

 Kolejny mój wybór padł na farby akrylowe, do tego wybrałam farbę 

Impasto od Primy - kolor Victorian green, którą pomalowałam spodnią część,

 oraz Opal Magic również od Primy, jest to farba opalizująca - kolor Violet-Green, 

którą pomalowałam wierzchnią część tekturki.

Całość również popryskałam białym gesso.

Kolejną tekturkę pomalowałam tuszem złotym Encore.

Kolejną pomalowałam najpierw białym gesso, a na wierzchu

przy użyciu palca przetarłam woskiem od Finnabair w kolorze Bronze Age.

Ostatnią z moich propozycji jest użycie tuszu i pudrów do embossingu.

Ja wybrałam twa pudry: biały od Rangera oraz złoty od Agaterii.

A tak prezentują się wszystkie tekturki pokolorowane na różne sposoby.

W zasadzie możecie je kolorować tym co macie w domu i jak tylko chcecie,

 wszystko zależy wyłącznie od Waszego pomysłu.

A poniżej kartka z wykorzystaniem dwóch tekturek pokolorowanych.




Powyżej wykorzystałam tekturki:




Dziękuję i życzę miłego dnia
Pozdrawiam Was serdecznie


2 komentarze:

  1. dzięki za śswietne propozycje, muszę się pisakami pobawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Efekt z użyciem mazaków i lekkim chlapaniem spodobał mi się najbardziej 😍😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger