sierpnia 10, 2020

Kartka DL w pudełku "Miłość rośnie wokół Nas

 Witam Was w Poniedziałek na cyklu krok po kroku - kartka DL w pudełeczku.

Miłość rośnie wokół Nas.



W dzisiejszej mojej inspiracji chcę Wam pokazać jak za pomocą kilku elementów ozdobnych można zrobić komplet na każdą okazję.

Do wykonania kompletu użyłam:

1.kartka DL kraft od Rapakivi

2.pudełko DL kraft od Rapakivi

3.arkusze papieru z kolekcji  Forest Dream od Zoju Desingn Agnieszki Adamiuk (3szt.)

4.elementy do wycięcia z tej samej kolekcji Agnieszki Adamiuk i 2 napisy

5.tekturki Magiczny kociołek "Róża wiosenna" i łapacz snów "Karme"

6.tusze distress ink  amber i espresso do postarzenia kartek

7. acrylik ink gliter golg od 13@rts do złoceń

8.klej Magic, trymer oraz birmata na dystansie między elementami ozdobnymi

9.wykrojniki :kwiaty , listki ,ramki prostokąt

10. pręciki w kolorze jasny róż do kwiatów

11.tusz emboss it dabber clear firrmy Ranger i puder do embossingu - Papermania bezbarwny


Etap Pierwszy:

Na początku mojej pracy przygotowałam sobie  wszystkie elementy : przycięłam papier na odpowiednie wymiary do kartki DL oraz pudełka DL ,potem maszynką Pressboss Pro wycięłam wykrojnikami kwiaty , listki oraz ramki w papierze scrapowym


Etap drugi:

W dalszych czynnościach  zembossowałam tekturki przezroczystym pudrem  i zrobiłam kwiaty z papieru scrapowego.


Etap trzeci:

kiedy miałam już przygotowane wszystkie elementy  ,to okleiłam moje bazy (kartkę i pudełko ) papierem scrapowym, lecz  wcześniej je postarzyłam tuszami distress ink i przystąpiłam do robienia kompozycji na mojej pracy używając birmaty jako dystansu pod elementami ozdobnymi. Na koniec całą pracę- papier jak i poszczególne elementy pozłociłam używając Gliter gold



Pozdrawiam Was serdecznie -:)

Lidia










1 komentarz:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger