sierpnia 23, 2020

Indyjski słoń

Witajcie Kochani!

Dziś coś wakacyjnego, co przyniesie na myśl dalekie podróże :)
Gdy kupiłam tego słonia z paper mache w zwykłej sieciówce, w pierwszej chwili zapragnęłam go mieć w stylu steampunk. Ale gdy dostałam swoją paczuchę z tekturkami od Magicznego Kociołka i zobaczyłam te cudne ażurowe tekturki, mój pomysł ewoluował. 


Jedną z tekturek przecięłam na pół, pomalowałam złota farbą akrylową i umieściłam na ozdobionym pudełku po zapałkach i tak powstała ryksza dla mojego słonia. :)


Słonia pomalowałam niebieskimi farbami akrylowymi, oraz ozdobiłam złotą, ornamenty wykonałam wyciskami z glinki. Dywan wyszyłam muliną.




Jeszcze kilka dżetów i gotowe.


Użyłam:




Jak Wam się podoba ta inspiracja?
Pozdrawiam,
Marta



5 komentarzy:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger