sierpnia 26, 2020

Embossing na gorąco

 Witajcie Kochani


W ramach "Edukacyjnej środy" przychodzę do Was

z małym co nieco o embossingu na gorąco.

Będzie to naprawdę małe co nieco, bo sami zobaczycie 

jak niewiele potrzeba, aby dodać prostej kartce efektu wow! :)

Wykonamy go przy użyciu stempla oraz na tekturce.

Zwróćcie uwagę jak niewiele nam potrzeba, 

aby rozpocząć zabawę z embossingiem :)

1.Zacznijmy od stempla, który musimy odcisnąć

w specjalnym tuszu (u mnie jest to Versa Mark),

a następnie odbić na papierze.

W kolejnym kroku pudrem do embossingu

(u mnie jest to drobnoziarnisty złoty Ranger)

obsypujemy odciśnięty na papierze tekst.

Na koniec otrzepujemy tekst z nadmiaru pudru i podgrzewamy nagrzewnicą.


2. Teraz zajmiemy się tekturką...


Postępujemy identycznie jak przy użyciu stempla...
czyli najpierw tuszujemy tekturkę,
następnie posypujemy ją pudrem do embossingu
oraz ogrzewamy nagrzewnicą.



Efekt końcowy embossingu.

A tak prezentuje się kartka z embossowanymi dodatkami :)

Mam nadzieję, że zainspirowałam 

oraz zachęciłam Was do zabawy embossingiem :)

Do pracy użyłam tekturki

Pozdrawiam Was serdecznie



2 komentarze:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger