lipca 23, 2020

Już mi niosą suknię z welonem...

Cześć! 

Sezon ślubny w pełni więc i u mnie w pracowni wrze :) Tym razem stworzyłam karteczkę sztalugową z serduchem dla młodej pary. 
Uwielbiam ślubne pamiątki, zwłaszcza jak mam je tworzyć z tak rewelacyjnych materiałów. 
Co tym razem poszło w ruch? Oprócz wiadomego, czyli tekturek Magicznego Kociołka, 
pocięłam papiery Love Forever z Craft o'clock, które są typowo ślubniakowe, użyłam również bazy kartki Rapakivi oraz listków do wycięcia projektu Co ja narobiłam? Joanna Ryba :) 
Nie mogło zabraknąć gazy oraz różnych kwiatuszków. 




Użyte tekturki Magicznego Kociołka














I jak Wam się podoba karteczka w takim stylu i w nietypowym kształcie?


Buziaki




Barbara

Czary-mary Barbary



1 komentarz:

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger