czerwca 20, 2020

Despojna

Witajcie Kochani,
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś co mnie zachwyca w Magicznym Kociołku.
Nie tylko to że tekturki są przepiękne, ale przede wszystkim tym,
że każdą z tekturek mogę zamówić w różnych rozmiarach.
Usprawnia to moją pracę i pozwala dopasować tekturkę do każdego projektu.

Tak też dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje wykorzystanie jednej tekturki,
ale za to w trzech rozmiarach.

Mój wybór padł na tekturkę Despojna, którą użyłam:
na kartce o wymiarach 13,5x13,5 (i ty tekturka o wymiarach 12 cm)
Tag z okazji Urodzin ( tekturka o wymiarach 10 cm)
oraz użyłam jej na jednej ze stron Exploding Boxa ( tekturka o wymiarach 8 cm)

Zobaczcie, niesamowite, jedna tekturka a tyle możliwości.
Cudo
A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i ciekawa jestem Waszego zdania :)





W pracy wykorzystałam:





Pozdrawiam Was serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger